Wednesday, January 22, 2014

UMNO Kulim Bandar Bahru..Kadir Syeikh Fadzil dedah ramai Pemimpin UMNO akan gulung tikar..??


"..Jika disiasat,lebih ramai pemimpin umno Kulim Bandar Bahru hari ini akan gulung tikar.." begitulah kata2 akhir Mantan Orang kuat Kulim Bandar Bahru Tan Sri Kadir Sheikh Fadzil satu ketika dulu bahawa memang wujud politik rasuah dan politik wang dalam dalam UMNO Kulim Bandar Bahru dulu hingga kini..katanya lagi kalau disiasat ramai yang terlibat. 

Terbaru kita dikejutkan walaupun kita TIDAK  perlu terkejut.. jangan pula kita berpura2 buat2 tergejut...dengan berita Naib Timbalan Ketua Bahgian Kulim Bandar Bahru dicekup SPRM ..........."ahli perniagaan bergelar Datuk dilanjutkan bagi membantu siasatan berhubung dakwaan pemberian dan penerimaan wang suapan berkaitan pemberian tender"................. [CLIK] 

Apa yang belaku keatas ahli Perniagaan yang bergelar datuk dan berjawatan Naib Timb Ketua Bahgian Kulim Bandar Bahru  itu  membuktikan apa yang didedahkan oleh Tan Sri Kadir Sheikh Fadzil selama ini ada satu kebenarannya,kerana yang terlibat itu juga adalah terdiri dari salah seorang Naib Timbalan Ketua Bahgian UMNO Kulim Bandar Bahru hari ini.

Oleh kerana isu penahanan dua individu tersebut yang salah seorang daripadanya adalah terdiri dari pemimpin UMNO Kulim Bandar Bahru sendiri dan ianya masih dalam dalam siasatan pihak tertentu ...GMC tidak perlu mengulas lebih lanjut,cuma sekadar untuk membuktikan memang ada kebenaran apa yang disuarakan oleh Tan Sri Kadir Sheikh Fadzil sebelum ini, ujudnya Politik rasuah dan Politik Wang dalam UMNO...khususnya dalam UMNO Kulim Bandar Bahru..jika ianya disiasat secara telus..dan mulus...bukan puluss DAN muluss!!



"..Kadir Sheikh Fadzil dalam satu kenyataannya dipetik sebagai berkata,bahawa kerajaan BN memang menggunakan wang antara RM200 hingga RM 2000 untuk diberikan semasa pilihanraya yang bertujuan untuk sogokan mendapatkan undi.." [clik]

Mungkin ramai yang akan membedil  GMC kerana  mengutib dan memugut kembali kenyataan daripada  Kadir Sheikh Fadzil yang sudah di chop  pengkianat  UMNO  kerana  meninggalkan perjuangan UMNO yang diwarisinya selama ini...

Pada GMC itu sudah lumrah pemimpin baik UMNO maupun PAS...cuma yang masih kekal dan setia perlu belajar dan mengambil iktibar!!

Apa pun  tidak  bererti apa yang disuarakan oleh Kadir Sheikh Fadzil  tersebut ia semata2 Fitnah... dan tomahan jahat!!!!!

Dan harapan GMC  jangan  pula ada pihak  yang cuba  mengambil pendekatan yang sama seperti mana PAS,.. apabila terkena atas batang hidung sendiri camera pun tak berguna lagi dengan alasan ia hanya besi yg tak boleh dijadikan saksi....harap2 pihak UMNO dan para Blogger2 UMNO bukan macam tu  kot...kannn!!! 

Tak kan nak ikut perangai Syaitooonn yg diupah dengan sebiji telor AYAM kemuruk rebus untuk melindungi kemungkaran tuan2nya yang menghidang telor kemuruk rebus bila sampai bulan mengambang kot...!!.

Berbalik pada isu Politik Wang dan  budaya sogok menyogok,yang kononnya melanda UMNO khusus UMNO Kulim Bandar Bahru ini elok juga kita dedah dan bongkarkan apa yang pemimpin ter atas tidak tahu atau buat-buat tidak tau selama ini ..walaupun mereka tau siapa dan sapa SAKA tinggalan Kadir Sheikh Fadzil yang masih mewarisi dan beraksi licik hari ini..yang cuba mentaktakan sesaorang di Haikal KTPC ...setaraf Sulaiman Haikal yang menjadi kegilaan tentera2 Knight templar cartel...

Jika ia terus disiasat hingga keakar umbi maka pasti kita akan berjumpa siapa SAKA Kadir yang kononnya telus dan mulus taat kepada MB Kedah hari ini  yang cuba mengambil kesempatan diatas   sifat  MB yang kononnya memiliki sifat "kasih mengasihani sesama insan" tak mengira warna  bendera untuk mengambil tindakkan.

Pada GMC sifat yang dimiliki oleh MB Kedah Dato,Mukris Tun M itu..salah satu sifat yang amat mulia walaupun  sifat tersebut tidak dimiliki oleh Tun M  maupun Pemimpin PAS  yang bertaraf ulama Politik dalam menghadapi musuh politik mereka ....sepertimana  ketegasan Tun M sebelum2 ini...

Apa pun Syabas dan tahniah GMC pada MB Kedah warisan Wan Mat Saman tersebut yang menjiwai pemimpin islam yang sebenar.. walaupun masih banyak yang mencuri kesempatan diatas ketelusan MB warisan Wan Mat Saman ini ....

Sebenarnya GMC sendiri teramat-amat teruja  bila mem baca tulisan-tulisan  dari rakan GMC  bertajuk : "..

KTPC: CUBAAN FITNAH EXCO KEDAH..??? BERANI TANGGUNG DOSA? yang penuh "amaran" dan "peringatan" SERTA   tempisan  ala - Kung Fu...  ia itu kisah  "buruk laku" seorang Exco Kerajaan Negeri Kedah, YB Sabrina Azizan melalui "surat terbuka"...

Kesimpulan yang GMC dapat rumuskan  setelah membacanya segala tempisan dan kuntauwan  dari  kedua sahabat GMC tersebut.....eloklah  kita mempertahankan  yg benar walaupun ia teramat pahit untuk ditelan...!!

Jangan kerana sebiji telor kemuruk rebus yang  di "jamu" kita sanggup mengkianati sifat kasih sayang tak mengira warna BENDERA yang diwarisi oleh Waris.. Wan Mat Saman tersebut.. 

Relax,,,BRO!! Relax....>>>[Clik]


P/S Dato' Mukris...

GMC nk pesan sikit...jaga2 latok..li lepan ata longkag !! lompat..latok lompat... !!






3 comments:

  1. Depa semua daj kaya raya.Apa nak jadi tak apa dah.
    Harta berlunggok.Duit pun bertimbun .Rumah macam istana.
    Tujuh keturunan pun makan tak habis.
    Orang UMNO di kampung yang bodo jadi kuda kayu pada depa.
    Depa kot mana pun selamat..
    Kesian makcik ,pakcik,adik kakak,puteri ,putera,pemuda,pemudi punyalah berjuang.Hangpa dapat kuah dan tulang sahaja.
    Nah padan muka hangpa semua.Depa balun semua projek di kementerian dan jabatan.Hangpa ada lesen usung dan arak merata.Pasai tak jolok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
    2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

      Delete

There was an error in this gadget