Wednesday, January 22, 2014

TRANFOMASI UMNO Kulim Bandar Bahru belum selesai.... kah..kah..kahhhh



"...Abdul Kadir yang mendakwa BN membeli undi untuk memenangi pilihan raya umum lepas, Mohd Ali yang juga Ketua Menteri Melaka berkata ia merupakan satu kenyataan yang menghina mereka yang mengundi beliau (Abdul Kadir) sebelum ini..." 


"... Abdul Kadir sebelum ini menimbulkan perasaan tidak selesa pemimpin Umno, antaranya ekoran dakwaannya bahawa BN membayar pengundi kawasan parlimen Kulim-Bandar Baharu dalam pilihan raya umum lepas - yang menyebabkannya disiasat lembaga disiplin parti..." [clik]

 Hari ini pula".... tanggal 12 Jan. -".ahli perniagaan bergelar Datuk"....... dilanjutkan bagi membantu siasatan berhubung dakwaan pemberian dan penerimaan wang suapan berkaitan pemberian tender.

Siapa Kadir selepas Kadir dalam UMNO Kulim Bandar Bahru hari ini???...Ada lagi kah Spesis Kadir yang memberi dan meyimpan  tender  untuk memenangi pemilihan....??

Apakah ada benarannya apa yang telah didedah oleh Tan Sri Abdul Kadir bin Sheikh Fadzir ini..atau ia hanya satu PER  " CUBAAN FITNAH EXCO KEDAH " yang telus mulus seperti yang ditulis oleh rakan Blogger GMC ?.ATAU.. ia hanya sikap "syak wasangka buruk" 

AWAS !!!  sebab ia satu sikap "suuu'u dzonn" tu berasal dari setan....kata sahabat Blogger GMC..kita jangan jadi Syaitan yang hanya diumpan dengan sebiji TELOR kemuruk rebus...

Takkanlah BLOGGER  nak ikut perangai setan kot, kan? Nanti kalau ada masa nanti GMC akan tulis UMNO Bandar Bahru sudah jadi Syarikat Sdn Bhd...kita dedah dimana kebenaran kenyataan Abdul Kadir yang mendakwa ujud Politik sistem butter dalam UMNO Kulim Bandar Bahru ....siapa Saudagarnya...

Persoalannya sekarang ..."Benarkah tuduhan  Kadir bin Sheikh Fadzir itu terhadap UMNO ...?? ATAU ia satu  PER  " CUBAAN FITNAH EXCO KEDAH "yang telus mulus itu? SEPERTI yang ditulis oleh BLOGGER Dks Kedah.

Surat Terbuka kepada Y.B. Datin Nor Sabrina Mohd Noor Exco IT Negeri Kedah & ADUN Bandar Baharu.

Benarkah ia tulus mulus?? atau ia satu Fitnah ....tepok dada tanya Saudagar TENDER......Siapa pula Saudagat Tender itu...nak tau siapa saudagar tersebut ?..kena tanya rakyat?....Siapa Rakyat itu......???

Jawapanya......"TRANFOMASI UMNO Kulim Bandar Bahru belum selesai...." ada yang masih tertinggal sakanya..







4 comments:

  1. setpol mb kedah pun orang umno kulim bandar baru.dia pun kaki rembat juga.nak minta tolong jauh sekali.
    lingkup umno dan bn kedah.
    BN menang.Kedah senang.Tahi kucing.Yang senang depa jadi setpol.YB.
    BN menang depa yang senang.
    PRU 14 kita bagi balik kat PAS pula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
    2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

      Delete
  2. mungkin saudagar tender tu KP kulim BB kot?

    ReplyDelete

There was an error in this gadget