Wednesday, October 23, 2013

Tendang bini tersungkur - Minta bini buka minda ...kah..kah..kahh


"Kalau isteri kata sudah tertutup hatinya, saya minta dia buka mindanya kembali supaya dapat berfikir semula tentang keputusan itu,"- Penendang bini.


Lelaki penendang bini selepas hadir sebutan kes di mahkamah tersebut memberitahu pemberita, dia masih menyayangi isteri dan mahu keluarganya hidup bahagia. 

 [clik]

3 comments:

  1. Cehhhh ! mamat PKR nieee

    ReplyDelete
  2. dia bukan nak bini dia lagi dah, dia saja nak prolong siksa bini dia. Tak mau lepas supaya bini dia tak boleh mulakan hidup baru. Buatpa dia nak suruh buka minda? penendang bini ni kan dah ada bini muda?
    Dasar perangai sadis.
    Semoga Allah beri balasan setimpal kat hang.

    ReplyDelete
  3. kalaulah bibi dia sanggup kembali kepadanya semula ...memanglah saja cari nahas seumur hidup
    Lelaki bukan dia seorg saja dalam dalam dunia ni...kebahagian kita yg tentukan sendiri....kalau dah berbini dua tu faham2 sendirilah pembohongan dan ayat2 manis untuk memujuk hanya mainan bibir je..

    ReplyDelete

There was an error in this gadget