Wednesday, October 23, 2013

Lepas Ahli Majlis PR di Kedah kantoi lancap...kini ahli majlis PR Selangor pula terlibat Oral SEX....kah..kah..kahh


"....Sungai Petani - Ketua Penerangan PKR Merbok Saharuddin Hamid yang juga Ahli Majlis Perbandaran Sungai Petani kesal dengan pucuk pimpinan parti PKR yang mengambil tindakan memecat beliau dari parti tanpa diberikan peluang untuk membela diri. "Apa salah saya sehingga dipecat dari parti tanpa memberikan saya peluang untuk mempertahankan diri? Adakah salah saya melancap didalam pejabat saya sehingga menyebabkan pihak parti PKR memecat saya...?"

"Saya hanya melancap dan bukan saya melakukan kesalahan merogol ataupun meliwat.!!

 Itu cerita lama tentang Ketua Penerangan PKR Merbok Sg Petani Kedah....!!






Kini timbul lagi cerita baru bila "..Kerajaan Negeri Selangor akan mengambil tindakan sewajarnya terhadap seorang ahli majlis pihak berkuasa tempatan (PBT) sekiranya didapati bersalah dalam kes penderaan seksual dan fizikal terhadap orang gajinya pula.." Inilah kisah SEX disebalik tabir Politik PR baik PKR maupun PAS hari ini..

Kisah selanjutnya>>>>[clik]

4 comments:

  1. Kompem Banyak baca harakah nii.....banyak iklan ubat keras besor panjang ..tahan lama !

    ReplyDelete
  2. tak perlu takut buat dosa banyak2 ....dah puas bergelumang dgn dosa isi borang jadi ahli PAShit kompem masuk syurga bukan gitu wahai ahli-ahli pas?

    ReplyDelete
  3. betul....betul....betul

    ReplyDelete
  4. video lancap syok sendiri kita pecat...video main syok dengan jubor dan pantat jangan pecat,,,kita sanjung...

    ReplyDelete

There was an error in this gadget