Friday, September 27, 2013

Insiden mana satu yang lebih TIDAK patut terjadi pada umat Islam...??


Sebagai umat islam...Insiden mana yang tidak patut menjadi tauladan pada umat islam??


Malangnya masih ada umat islam yang masih keliru yang mana lebih patut yang yang mana tidak patut belaku.

Amalan mana yang patut dicontohi....??? 

"..Apa kejadahnya sampai yang berkopiah,berjubah ala mufti sanggup tercegat didepan bangkai tu..?

kah..kah..kahh
kah..kah...kah
kah..kahh..kah

Dunia...dunia...!! jadi lembu lebih baik dari jadi manusia kalau dah ada otak pun tak boleh berfikir....!! 

[clik]

3 comments:

  1. Tu jadi lembu nak kena korban...kerana politik sanggup jadi bodoh...kerana politik dia boleh nak lelong semua benda.

    Agarnya melayu yang dok nak sanjung ching peng ni kalau dulu-dulu dah masuk hutan jadi kominis.....tak pun jadi tali barut....rupa2nya komunis moden pun ramai

    ReplyDelete
  2. Yg satu Lillahita'ala, menunaikan hak sesama Islam.
    Yg satu lg, lil politik wa lil kerusi bittahaluf siyasi.

    ReplyDelete
  3. Semalam aku ada tersinggah solat Jumaat kat Masjid Sungai Dua.
    Habislah tok imam yang buta sejarah bela Chin Peng dalam khutbah dia.
    Jahanam lah kalau khutbah pun bela Chin Peng.
    Aku yakin tok imam baca khutbah tu penyokomg Pas.

    ReplyDelete

There was an error in this gadget