Sunday, September 29, 2013

Bahang kekalahan teruk PAS dlm PRK Sg Limau sudah mula dirasai pemimpin PAS...


Bahang kekalahan PAS dalam PRK Sungai Limau bagai sudah dirasai dan dijangka...Oleh itu PAS sudah membuat persedian awal mencipta berbagai-bagai su untuk menghadapi kemungkinan kekalahan teruk dalam PRK Dun Sungai Limau itu nanti....untuk menutup kelemahan PAS yang akhir-akhir ini yg dilanda dengan berbagai-bagai isu dalaman termasuk isu mensyirikkan kalimah Allah oleh PAS yang bertahaluf siasi bersama DAP.

Isu KUIN...Isu Tabung Memali dan beberapa lagi isu yang menyentuh sensitivi umat islam masih segar dalam ingatan penyokong dan rakyat....selain isu momorial cina mampuih di Sg Kob Kulim masih terguris hati umat melayu Islam...Rata-rata penyokong-penyokong PAS sudah mula merasai kesengitan..PAS untuk menghadapi isu-isu yang menyentuh sensitivi umat Islam ...


Parut dan luka yang ditinggal kan oleh PAS di Kedah masih segar...dan ada yang masih berdarah dan terlalu sukar untuk PAS menanganinya dalam kempen PRK Sungai Limu nanti...!!

Isu Tabung Memali mungkin akan berkumandang sekali lagi...dan menjadi isu pokok dalam kempen PRK kali ini....Selain Isu KUIN yang melibatkan kerugian yg besar hasil tinggalan PAS Kedah.

Dalam PRK Sg Limau kali ini lebih banyak isu-isu yang bakal melondehkan Kerajaan PAS yang lalu...!!

Sebenarnya  pertandingan merebut kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) Sungai Limau  dijangka akan  berlaku dalam suasana sengit dan luarbiasa memandangkan keputusannya nanti  bukan saja   menjadi 'testimonial' kepada Dato' Mukhriz Mahathir yang pertama kali menghadapi pilihan raya kecil (PRK)  sebagai Menteri Besar.TETAPI ia juga menjadi 'testimonial' pada PAS Kedah dalam menangani isu-isu yang berbangkit...

Dalam PRRU13 yg lalu masih banyak lagi isu-isu yg belum dilondeh sepenuhnya oleh pihak penyokong PAS sendiri maupun pihak BN .....!!!

[clik]


Friday, September 27, 2013

Akhirnya NIk Ajiz jual juga tongkatnya.................kah...kah..kah


Lelongan tongkat Nik Aziz bermula dengan harga RM500.00. 


Berakhir dengan harga lelong RM15.000.00....bila seorang pentaksup Nik Azix sanggup membeli tongkat yang pernah digunakan Mursyidul Am PAS.

".. “Saya memang meminati Tuan Guru, dia ikon saya malah saya sentiasa mengikuti perkembangan tok guru sejak 25 tahun lalu,” ujar pembeli tongkat tersebut.

[clik]

Insiden mana satu yang lebih TIDAK patut terjadi pada umat Islam...??


Sebagai umat islam...Insiden mana yang tidak patut menjadi tauladan pada umat islam??


Malangnya masih ada umat islam yang masih keliru yang mana lebih patut yang yang mana tidak patut belaku.

Amalan mana yang patut dicontohi....??? 

"..Apa kejadahnya sampai yang berkopiah,berjubah ala mufti sanggup tercegat didepan bangkai tu..?

kah..kah..kahh
kah..kah...kah
kah..kahh..kah

Dunia...dunia...!! jadi lembu lebih baik dari jadi manusia kalau dah ada otak pun tak boleh berfikir....!! 

[clik]

Nak berpolitik pun biar lah berpada-pada janganlah sampai terbawa-bawa kekubur.....!!


Punca ramai lembu2 dalam PAS menjunjung abu Chin Peng mampuih terjawab… Bila penulisan pecacai PAS barua DAP membuat kenyataan demikian….. 

 ”.. Apa kejadahnya sampai bagi Dr. Mahathir siram air mawar di pusara Allahyarham Ust Azizan tu"

 http://www.kedahlanie.info/2013/09/insiden-yang-tak-patut-terjadi-masa.html

 Inikah hasil penulisan seorang manusia yg berpegang teguh pada agama Allah...? 

 Inikah penulisan dari mereka yg kononnya menjunjung perjuangan Islam??? 

Inikah penulisan manusia yang kononnya berakhlak Islam,,,? 

Allahuakbar masakan Fitnah dan Politik tidak dapat nak dibezakan lagi....jika buta sekali pun untuk membeza antara petualang dan pejuang...Komunis dan Islam...melayu islam  dan DAP...kapiaq dan islam..Yahudi dan PAS masakan begitu jahil untuk membezakan antara FITNAH dan POLITIK..??





Rasa GMC penulis berkenaan  seolah-olah tiada pegangan agama lagi…jadi  bila agama bukan lagi menjadi pegangan mereka tidak hairanlah mereka diantara pendokong  dan penjunjung  ideology komunis hari ini…. 

Dan terbukti hari ini abu  Chin Peng bapak komunis yang mampuih  itu menjadi  sanjungan  dan junjungan  mulia mereka hari ini…


Kalau ia ..pun nak berpolitik  ...berpada-padalah janganlah sampai nak masuk kubur pun masih nak berpolitik…!!



 Insiden yang tak patut terjadi masa pengkebumian Allahyarham Ust Azizan


Apa kejadahnya sampai bagi Dr. Mahathir siram air mawar di pusara Allahyarham Ust Azizan tu.


Belambak dok ada yang lain macam anak bini Allahyarham yang patut diutamakan selain dari rakan-rakan rapat Allahyarham termasuk pimpinan PAS.



Harkahdaily melaporkan:



    Ribuan rakyat hadir menunaikan solat jenazah mantan Menteri Besar Kedah, Tan Sri Ustaz Azizan Abdul Razak di Markaz PAS Pokok Sena, Jalan Langgar, dekat sini jam 4.15 petang tadi..


:

 


http://www.kedahlanie.info/2013/09/kronologi-kematian-tan-sri-ustaz-azizan.html
There was an error in this gadget