Wednesday, August 14, 2013

Ostat Azizan Mantan MB Kedah kian pulih...........


Tan Sri Azizan Abdul Razak a.k.a Ostat Azizan Razak hari ini dimasukkan ke Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) di sini bagi meneruskan rawatan selepas lebih tiga bulan dirawat di Hospital Pulau Pinang (HPP) akibat kompilasi diabetis yang menyebabkan kedua-dua belah kakinya terpaksa dipotong. 



Buat masa ini doktor tidak membenarkan Azizan menerima terlalu ramai pelawat bagi membolehkan beliau berehat. - 

P/S

Besabar lah Ostat nak buat macam mana...  semua kehendak tohan setiap yang belaku itu ada hikmahnya...moga2 Ostat cepat semboh.amin

[clik] UTUSAN ONLINE

2 comments:

  1. GMC.aku ingat hang masih fokus kat KTHP lagi.
    Ramai nak tembak pasal KHTP ini.
    Zaman Sobri ke.Zaman Shukri ke.Semua jaga perut sendiri dan kroni sahaja.

    Hangpa tahu kulit sahaja isu KHTP ini.
    Sobri pun kaya raya.Sukri pun kaya raya.
    Yang sengkek rakyat tempatan.Haram jadah nak cari makan pun susah.

    Sambung lah cerita lagi hal KHTP ini.
    Tak payahlah cerita Mantan MB Ostat Azizan yang sedang terima rawatan.

    Kalau nak londeh isu KHTP ini biar adil dan saksama.Jangan berat sebelah.

    TQ

    ReplyDelete
  2. Salam:Anon 4.24PM.

    Terlbh dulu t/k GMC pada Anon krn sudi mngglkan komen di BLOG GMC ini ttg isu perangai BOss2 di KTPC...hingga nk cr mkn pun susah.Rasa GMC ada jg sesuatu yg belaku sblm ini pada Anon 4.24PM tdk masakan ayat " Yang sengkek rakyat tempatan.Haram jadah nak cari makan pun susah" syabas !! krn berani bterus terang dan iklas dlm membuat komen.Apa yg GMC harap tampillah Anon 4.24PM hujah2 yg blh sama2 kita bongkar xkiralah UMNO @ PAS Sial sendiri.Tp penulisan dan komen GMC diBlog ini brdasarkan pgalaman yg GMC sendiri lalui baik brsama HJ Sobri maupun dgn Kerajaan Ng Kedah Sendiri iaitu PAS satu masa dulu.


    Sikap haram jadah puak anak haram inilah baik yg brserban maupun tidak sewaktu itulah menjadi bukti pendedahan GMC hari ini.,,khususnya PAS KEdah dan EXCOnya yg belidah bewak berhati Yahudi...GMC setuju pandangan Anon...ttg nak cari makan pun susah bg rakyat yg sengkek ini dek kerana pemimpin2 haram jadah yg hanya memburu kekayaan..dek kerana pemimpin2 Haram Jadah spesis anjing inilah maka GMC bertekat utk membongkar kerja haram jadah puak2 berserban ni di Kedah baik bertitle Ust mau pun ulama politik POUKIMAK!! yg bijak berkuliah dan berkhutbah tetapi sikap mereka seperti BABI.

    Sebenarnya GMC amat setuju dgn luahan rasa dr Anon 4.24PM ttg sikap pemimpin di KTPC...tp yg GMC Fokas brdasar pgalaman yg GMC lalui sewaktu bersama2 mereka bertaraf lebai2 BABI dan UST BARUA dalam PAS.

    Kesimpulan yg GMC buat semua spesis lebai politik ini cukup haram jadah kaki putaq belit dan penipu !! yg kerab berusrah lagi haram jadah contohnya bekas EXCO Pertanian PAS YB Pahrolazi yg kuat menipu dan putaq belit mengalahkan YAHUDI LAKNATULLAH>

    wassallam. jumpa lagi Anon.4.24 Tahniah diatas komen anda.

    ReplyDelete

There was an error in this gadget