Friday, August 16, 2013

Mesir - 22 lagi terbunuh, 300 lagi cedera!!



Lihatlah pengajaran daripada peristiwa yang dikisahkan dalam Al-Quran, dan dari apa yang sedang belaku hari ini. 

Arab spring kini sudah hilang kawalan barat sudah mula tersenyum sinis dengan pergolakkan yang sedang belalku di bumi Mesir hari ini makala Syiah Spring sudah mula mengambil tempat…arab Spring.!!! 


Documentary Rabaa Massacre…. توثيقي مذبحة فض اعتصام رابعة –

 [Clik] 

 Live.. PAS Spring KL:>>>>[Clik]

  BEIRUT 16 Ogos - Sekurang-kurangnya 22 orang terbunuh, manakala lebih 300 cedera dalam satu letupan bom kereta yang menggegarkan kubu kuat pergerakan Hezbollah di selatan ibu negara ini, semalam. Menurut saksi dan pegawai kecemasan, lebih banyak mangsa dipercayai terperangkap di sebalik runtuhan bangunan yang terkena bom itu selepas insiden bulan lalu di daerah sama mengorbankan lebih 50 orang, di tengah-tengah ketegangan berikutan campur tangan Hezbollah dalam perang saudara di Syria....[read more]

4 comments:

  1. GMC.hang dok kira apa dimesir.
    Isu dimalaysia pun kelam kabut.
    Ada menteri lantik anak dia jadi pegawai khas dipejabat menteri.
    Menteri UMNO dah banyak merapu dan merepek.
    Hang dapat apa.Habuk pun tarak.
    Tengok anak menteri senang-senang saja dapat jawatan.

    Malaysia lagi teruk drp Mesir.

    ReplyDelete
  2. salam.Anon 9.32PM.

    Hg tak tgok cucu bekas MB PAS kedah lagi...Klu UMNO anak blh tahan lagi....

    Nei sampai ke cucu pun pelingkup duit rakyat x tgok apa lg...?

    Hg hg tgok pula anak Ust Taib bks imam masjid Negara lagi..!!

    Anak Hj Hadi Awang lagi!! ..

    Anak2 beranak Anwar lagi..dan cucu cicit
    puak2 PAS dlm kerajaan Ng lagi apa mau ckp lebeh2 ...

    Akhir sekali hg x tok Penyangak duit anak2 yatim di Memali lagi..!!

    Duit ringgit anak yatim puak2 bangkai ini songlap !!

    Ada lg mls nk pnjangkan di sini...

    T/K krn ke Blog GMV..dtg lagi..

    wassallam.

    ReplyDelete
  3. kalau umno heboh satu malaysia. bekas MB yang lantik menantu hari tu pulak macam mana? jawab MB tu ada aku kisah....

    ReplyDelete
  4. ITU BELUM TERMASUK ANAK CUCU CICIT DAN MENANTU TOK GURU PAS Nik a.k.a Nik Aziz lg,,yg GMC kutib baru yg ber taraf paria je,,tu..!! tp semua ini tdk jadi masalah pd puak pukimak ini yg depa nmpak celah kankang org. Dasar melayu Barua DAP!!

    t/k.anon 11.18PM ke Blog GMC .

    ReplyDelete

There was an error in this gadget