Friday, August 30, 2013

HI-TECH...DATUK MUKRIS TOLONG CHECK SAT DGN YB UMNO NEI....??


KULIM Hi-Tech Park...!! bergolak kembali dengan agenda lobi melobi....kah..kah..kahh

Selepas terkeluarnya Hj Sobri hero bunga Bos Hi-Tech sebelum hari Raya Aidil Fitri baru-baru ini dengan pampasan 3 bulan Gaji..kononnya hari ini Sang Anuat Safar menjadi caretaker mengganti Hj Sobri.....disebalik tabir tersebut rupa-rupa nya ada wayang cina yang sedang dimainkan oleh YB Umno sendiri yang ingin menobatkan "Golok kayu...Kerbau Tanah" untuk menduduki kerusi tertinggi Hi-Tech Park...

 
Apakah YB UMNO yg setahun jagung menduduki kerusi Dun Bandar Bahru tersebut kenal dengan"Golok Kayu Kerbau Tanah Tersebut"? Jika YB UMNO tersebut masih belum kenal siapa "Golok kayu ..kerbau tanah tersebut" GMC sarankan YB UMNO berkenaan rajin -rajin membaca Blog Dulu Kini dan Selamanya[Sini]....untuk mengenali siapa "Golok Kayu Kerbau Tanah" yang menjadi sokongan kuat YB berkenaan...

Pada Dato' Mukris Tun M..GMC berharap dapat merasai sokongan yg tidak berbelah bagi YB berkenaan terhadap "golok kayu kerbau tanah" tersebut yg banyak mendatang masalah kepada Hi-Tech sebelum ini dengan berbagai-bagai isu yg telah banyak didedahkan oleh GMC maupun dari DKS Kedah...

Akhir sekali GMC berharap YB UMNO DUN Bandar Bahru... hentikan kerja-kerja melobi untuk " Golok kayu..kerbau tanah" berkenaan kerana..rakyat Bandar Bahru lebih memerlukan perhatian dari YB berbanding "glok kayu kerbau tanah" yang jual tak laku ...mengala tak pernah ...kerana ia akan merugikan Hi-Tech Park yg memerlukan pemutihan semula !!

Kulim Hi-Tech perlu pencerahan semula dari UMNO Kedah..bukan terus mengekalkan mereka yang bertaraf.."Golok kayu ...kerbau tanah !!

Awas...jgn kerana nila setitik merosak susu setempayan....!!

wassallam.

Tuesday, August 27, 2013

KUIN...UMNO tidak perlu bela BIAWAK peliharaan PAS !! kah...kah..kahh


Seperti yg diduga seawal KUIN tercungap nak mampus..agar Projek KUIN Wajib di tamatkan pembinaannya yang banyak menimbulkan kontravesi dari segi pembinaannya dan juga penguusannya !


KUIN Kuala Ketil bukan masalah baru tetapi sejak awal pembinaannya sewaktu puak2 Kera yg tak berbulu menyalak kononnya inilah Projek MEGA yg mereka bawa....PooooooRAH!!!

Isu ini lebih awal dibongkar !! lebih awal di selongkar...tapi akhirnya KUIN masih terus merangkak bagai biawak meninggalkan kerugian berjuta2 ringgit dengan banggunan yg tidak mengikut spack sebenar...akhirnya KUIN memerlukan lebih dari 4juta dana tambahan untuk melengkapkan nya....????
  
Betoi ke? Kos pembinaan Kampus KUIN RM330 juta itu belum termasuk 6/7 buah banggunan asramanya yang mungkin melibatkan kos tambahannya RM45juta lagi.....??

Berapa  KOS  sebenar bagi menyiapkan KUIN Kuala Ketil yang betul2 sempurna ?? 330juta? 445juta? ...730juta??? ...tanya Mat Put Been!..tdk Mat Put tak angkat kaki le beb tinggal KUIN pada Ir Pahrolazi & Sun...

kah..kah..kahh
kah..kah..kahh
kah..kah..kahh

[clik]

Saturday, August 17, 2013

PAS sedia 10 penerbangan pecuma ,100 buah Trailer dan 50 buah BAS persiapan bawa pulang pelajar di Mesir...Kah..kah...kahh


Berita terkini..dilaporan bahawa PAS Kedah hasil dari  kejayaan Kerajaan PAS dalam penggal yang lepas sebelum BN merampas kembali Kedah telah berjaya kurangkan hutang lebih RM 1 Bilion dalam masa 7 bulan.

 Hasil dari kebijaksanaan Kerajaan Negeri [PAS]  ketika itu,dimana PAS dapat mengurangkan hutang UMNO/BN   ketika itu melalui bantuan pakar Ekonominya a.k.a Pesuruhjaya PAS Kedah Datuk Mahfuz Omar dari kejayaan yg cermerlang itu..hari ini PAS Kedah berjaya menyediakan 10 penerbangan "percuma",100buah lori trailer dan 50buah Bas ke Mesir dalam usaha kearah persiapan membawa  pulang  pelajar-pelajar mereka di sana.


Bukti PAS Kedah pembohong besar dan putaq belit !
Sumber: Dari usul PAS Kawasan  seawal  PAS memerintah Kedah.

"Ada pemimpin yang keluarkan kenyataan mengelirukan dan boleh menjejas imej kerajaan. Contohnya, pegawai khas MB Azizan Razak kata kerajaan PAS sudah berjaya kurangkan hutang lebih RM 1 Bilion dalam masa 7 bulan. Setiap kenyataan hendaklah dinyatakan dengan data dan fakta yang sahih".

 Petikkan dr  Usul:[PAS KAWASAN JERLUN ) 



[clik]>>> PAS sibuk membuat persiapan awal sebelum pernerbangan ke Mesir!!

 Syabas PAS Kedah!!

Mungkin inilah pesawat penerbangan percuma yang  bakal membawa pulang pelajar kita di Mesir yg menyokong perjuangan PAS/DAP.

Apa yg GMC  difahamkan  untuk naik dan lihat replika cabuk nei  pun dikenakan bayaran ....mana ada yg free..!! yg free hanya membawa karung dan uncang menadah kepada rakyat yg mengikuti ceramah politik mereka...itu pun rakyat perlu buat bayaran dgn alasan sumbangan atau derma jihad...

kah..kah..kahh


Mungkin inilah trailer yang bakal dihantar ke Mesir oleh pihak PAS Kedah untuk membawa pulang pelajar kita yg terkandas di mesir.


Dan  50buah lagi Bas juga  katanya akan turut  di hantar kesana untuk tujuan yang sama.,,,memandangkan ada pelajar berlogo hijau  disana tidak akan menggunakan  perkhidmatan pesawat yang disediakan oleh pihak Kerajaan UMNO/BN hari ini.

Inilah satu  kejayaan besar dan satu usaha murni  dari kerajaan PAS kedah  sebelum ini yg perlu dicontohi oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini.

Maka tidak hairanlah melalui  kebijaksanaa dan kepakaran Prof
a.k.a Pesuruhjaya PAS Kedah Datuk Mahfuz Omar, PAS Kedah telah mendahuli  usaha Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini.yang  baru nak mengarahkan segala persiapan untuk membawa pulang pelajar Malaysia di Mesir berikutan keadaan di negara itu yang kini di ambang perang saudara.,,,sedangkan PAS Kedah sudah bersedia untuk membuat 10 penebangan percuma
untuk membawa pulang pelajar Malaysia di Mesir berikutan keadaan di negara itu yang kini di ambang perang saudara.

 ...akhir sekali abok pun tarak  projek yg ditinggalkan  oleh PAS di Kedah hutang berjuta2,,,kuin pula lingkup punah...!! manakala Prof Mat Put Been  pula angkat kaki..  lari lintang pukang...manakala Pahrolrazi  Nawawi .... kereta 12 selinder lepas semua jawatan  dalam PAS.. hayun kaki!!..kerana kecewa tidak dapat  menganti tempat Ust Azizan hari ini yg diambil alih oleh Mat Put been yg semua pihak dlm PAS Kedah meluat dan meloya dgnnya !!,,,,,, kah..kah..kahh

Berita sebenarnya disini>> tahniah  GMC pada PM !! harap PAS semakin banyaklah replika Politik  boneka yg  direka melingkupkan org Melayu islam hari ini..!!

baca....>>[Clik] http://www.sinarharian.com.my/pm-arah-persiapan-bawa-pulang-pelajar-di-mesir-1.192866


Konflik di Mesir...PAS Sial cakap tak serupa bikin !!


Bila belaku sesuatu tragedi ini diantara puak-puak yang merebut peluang menangguh diair keroh adalah puak2 hipokrit....puak ini akan muncul sebagai wira yg cintakan kedamain dan kesejahteraan.

Tapi pada hikikatnya puak2 ini lah diantara..puak2 yg bijak memprovok sesuatu tragedi...mata mereka buta.!!.telinga mereka  tuli!!...mereka juga lupa bahawa mereka sendiri sedang diperalatkan oleh musuh Allah S.W.T.. kapiaq harbi hari ini.

Mereka juga lupa lupa mereka adalah diantara model  politik yg kearah menuju keganasan !! punya sial !!



Saksikan Aksi PAS Spring Malaysia: [CLIK]...macam CELAKA!!!

Apa kata "Pencipta Amanat Dajjal"  Hadi Awang tentang Konflik di Mesir...jika pembaca Blog ini rasa nak temuntah jangan terus membaca ,,,tetapi untuk menilai siapa mereka  hari ini yg konon2nya.."meminta  pihak tertentu mengambil langkah drastik".... silakan untuk terus membaca apa kata pencipta "AMANAT DAJJAL" ini nanti jika sudi!!.

Cadangan GMC agar PAS   khususnya Hadi Awang dapat mengirim tentera-tentera merah mereka a.k.a UNIT AMAL PAS kesana secepat mungkin bagi menyelamat  keadaan umat islam disana> Unit amal PAS tentu mempunyai banyak pengalaman bertepur  dan ada diantaranya "KEBAL" dan mereka juga diantara unit-unit amal POlitik yang lebih berani menghadapi  canaran dgn pihak bersenjata.

Inilah waktu dan masanya yang tepat  bagi  mereka membuktikan mereka diantara pejuang2 Islam yang sebenar...dan berpeluang syahid..semoga pengalaman mereka nanti dapat menjadi wira PAS Spring yang digeruni dunia barat......!!

kah..kah..kahh.

Dengar cakap berdegar2.. lubang pungkok !! penuh  "TAIK"  di bumi sendiri !!

.....kalau nk baca....[Clik].....tak mau  baca..tak payah!!!  dasar pemimpin hipokrit  cakap tak serupa bikin !!

Friday, August 16, 2013

Mesir - 22 lagi terbunuh, 300 lagi cedera!!



Lihatlah pengajaran daripada peristiwa yang dikisahkan dalam Al-Quran, dan dari apa yang sedang belaku hari ini. 

Arab spring kini sudah hilang kawalan barat sudah mula tersenyum sinis dengan pergolakkan yang sedang belalku di bumi Mesir hari ini makala Syiah Spring sudah mula mengambil tempat…arab Spring.!!! 


Documentary Rabaa Massacre…. توثيقي مذبحة فض اعتصام رابعة –

 [Clik] 

 Live.. PAS Spring KL:>>>>[Clik]

  BEIRUT 16 Ogos - Sekurang-kurangnya 22 orang terbunuh, manakala lebih 300 cedera dalam satu letupan bom kereta yang menggegarkan kubu kuat pergerakan Hezbollah di selatan ibu negara ini, semalam. Menurut saksi dan pegawai kecemasan, lebih banyak mangsa dipercayai terperangkap di sebalik runtuhan bangunan yang terkena bom itu selepas insiden bulan lalu di daerah sama mengorbankan lebih 50 orang, di tengah-tengah ketegangan berikutan campur tangan Hezbollah dalam perang saudara di Syria....[read more]

TERKINI DI MESIR...



 Apa yang berlaku di Mesir kini sangat menyedihkan. Dikhabarkan ribuan rakyat Mesir yang menyertai perhimpunan pro Morsi telah dibunuh dengan kejam oleh pasukan Keselamatan mereka sendiri. 




Sehingga hari ini, tiada tanda-tanda akan berlaku kebangkitan bersenjata di kalangan rakyat Mesir sendiri seperti di Syria dan Libya. live [clik

@ Kredit kepada Laman FB Mesir Kini dan Mymassa>> selanutnya..
[Clik]

"Samseng kampung dusun Sarif Dol". kaki pukoi bini .di ikat jaminRM5,000. kah,,,kah,,khh


Mungkinlah yg dikatakan "Sharif Dol samseng kampung Dusun" yang terajang bini dalam Lif di Bukit Mertajam, 


"Sharif Dol".....a.k.a Pegawai veterinar, Mohammad Affandi Ismail, 36, yang membelasah isterinya di dalam lif sebuah hospital swasta di Bandar Perda di sini Isnin lalu, didakwa di Mahkamah Majistret Bukit Mertajam, pukul 3 petang ini.

Aksi penuh "Sharif Dol">>>>[sini]

Ulasan penuh tentang "Sharif Dol Kg Dusun" ...................................[disini ]

Thursday, August 15, 2013

Kelantan - Lepas isu terajang isteri...lagi tentang Isu ugut Mak sendiri pulak..!! .


" bapa lima anak sanggup mengugut untuk membunuh ibu sendiri selepas mendakwa wanita itu menyorokkan isterinya pada 13 Ogos lalu.



Isu kali ini ugut bunuh mak sendiri berusia 57,pulak dah !! Kejadian berlaku di rumah Blok U, Wakaf Mek Zainab di sini, pada jam 9 malam. ...tertuduh menafikan tuduhan itu sebaliknya mengaku berselisih faham dengan ibunya selepas mendakwa Sabariah menyembunyikan isterinya. 

Kerana bini ,...mak jadi mangsa dan UMNO juga yg punya angkara kata puak2 belah sana...pukul bini pun salah UMNO !! liwat bini UMNO yg salah !!

kah..kah..kahh....kah..

selanjunya...

Bukit Mertajam...tendang bini keluar Lif .. ini puncanya.! !


Gara-gara gagal pujuk anak-anak keluar bersiar-siar ,suami  tendang si isteri  keluar dari Lif....isteri teruk dibelasah dalam lif hospital swasta di Bandar Perda di sini.

                                    [Foto-sekadar hiasan]

“Saya membiarkan mereka didalam wad dan turun ke tingkat bawah hospital untuk kedai serbaneka bersama anak kedua.
 “Tidak lama kemudian, suami turun dan meminta saya memujuk anak-anak agakmahu keluar dengannya, tetapi tidak berjaya,” katanya.
   
  “Semasa dalam lif, dengan tidak semena-mena, dia memukul dan menendang saya tanpa henti dan berkata, ‘jumpa kau dimahkamah syariah’. ..

Pengakuan mangsa>>Clik

Kisah selanjut>>>[clik]                                                        

Live Melayu pukoi bini!!!...pekara biasa dalam PAS.


Kata orang dalam kelompok haiwan tak ada manusia...tapi dalam puak2 Manusia ada haiwan. 

Betul atau tidak kenyataan ini kita dapat lihat sendiri kebenarannya dalam puak2 Melayu ada haiwan.


SEPANG: Penjawat awam yang dilapor membelasah isterinya dalam lif seperti yang tersebar di laman web sosial akan dikenakan tindakan tatatertib jika terbukti bersalah, kata Ketua Setiausaha Negara Tan Sri Dr Ali Hamsa.

[Clik]  untuk melihat adigan ini>>>>Ulasannya [disini]

Mat Put Been Awakenig bahasa OMPUTIH..mai jawab isu buku bahasa melayu ni dulu...mai..



">.Mahfuz Omar mempersoalkan tindakan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad (Tun M) yang sehingga kini mendiamkan diri tanpa sebarang penjelasan berhubung apa yang disiarkan di dalam buku Awakening: The Abdullah Badawi Years in Malaysia>>" 

.

Mat Put Been mempersoalkan tindakan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad (Tun M) yang sehingga kini mendiamkan diri tanpa sebarang penjelasan berhubung apa yang disiarkan di dalam buku Awakening:..

kah...kah..kahh

Tu buku OMPUTIH MAT PUT OI...hang paham ke?? Buku  melayu pun hang belum jawab lagi..bukan satu tapi tiga buah buku berkaitan PAS Songlap Duit balu-balu dan anak2 Yatim di Memali..

Kalau Tun M takut nak Jawan buku OMPUTIH tu ...biar pi la,,,,tapi hang tolong la jawab ulasan PAS Songlap duit tabung Memali tu dulu...

kah..kah..kahh
kah..kah..kahh
kah..kah..kahh

Hang faham ke isi kandungan buku tu,....???

Sepatutnya Mahfus jawab dulu  tuduhan yg terdapat dlm tiga buah buku C.N.Al-Afghani  tersebut sebelum melangkah jauh ke buku  Awakening: The Abdullah Badawi Years in Malaysia..

Kita tunggu Mr Been Mat Put sambut cabaran Cikgu Non...pula!!

[clik]


CONTOH MELAYU ISLAM YG MELAYU BLH MENUMPANG TEDUH !! BKN MCM PUAK2 melayu Yg meranapkan KUIN Kuala Ketil...KAH..KAH..KAHH


Melayu Spesis DAP perlu tahu apa sumbangan anak Melayu islam ini pada oang Melayu..




"..PAS menuntut penjelasan adakah cadangan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Idris Jala supaya kerajaan menjual syarikat Sistem Penerbangan Malaysia (MAS) ada kaitan dengan tawaran Tan Sri Syed Mokhtar Albukhary mengambilalih 69.3 peratus saham Khazanah Nasional Bhd dalam syarikat penerbangan nasional itu..." Haramjadah Daily.



                                  Petikkan dari Blog:    http://bbcdrasmi.blogspot.com/#sthash.Q3ULDku8.dpbs

Puak2 PAS Sial ini spesis hati busuk se busuk najis babi talibarut DAP ini ... Ada  saja kerenah puak2 Melayu talibaut ini jika Melayu yang ingin mengambil alih  sesuatu Syarikat Koprat..yang  mereka sendiri tidak berkempuan untuk mentadbir waima  mereka di beri peluang mentadbir sekali pun macam KUIN Kuala Ketil !! 

Contoh lain.. Kedah hanya mampu bertahan sepenggal itu pun  nyawa-nyawa ikan nyaris-nyaris dlm suku tahun petama akan tumbang. dan ranap...tetapi akhirnya tersungkur juga....!!

Puak2 talibarut DAP ini harus tahu siapa melayu ini...wlwpun tidak memiliki darah melayu 100% tetapi masih sayang pada bangsanya berbanding dgn Melayu yg 1000% darah Melayu tetapi tidak reti berterima kasih lbh2 lagi bersyukur tiada langsung dalam diri mereka.

Apa yang mereka tahu...menadah uncang siang malam untuk berjihat bersama DAP!! 

Akhirnya berjuta Wang balu dan anak2 yatim lesap,,begitu juga dgn  wang KOHILAL...!!

Puak2 Spesis  Melayu DAP ini cuba mengajar agar oang Melayu  manadah tempurung dan karung dan hidup biar bercomot macam politik  bangsat mereka.

Apa kata Spesis DAP Mat Put Been tentang anak Melayu Islam ini>>>>>

Persoalan itu dibangkitkan oleh Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar ...yang merasakan tindakan itu mencurigakan ketika akhbar The Edge melaporkan MAS akan membuat keuntungan dalam separuh kedua 2013 dan menjana aliran tunai yang positif.

Pada Mat Put Been  PAS Sial  GMC nk Tanya..apa macam dgn KUIN Kuala Ketil Untung besar ke?? cuci taik dipunggong sendiri dulu Mat Put...!! 


[clik]

MB Kedah Dato' Mukriz tolang ambil perhatian dgn langau2 yg masih kekal di KTPC ini...



Lagi tentang  langau-lagau  taik  yang perlu dibersihkan dari KTPC Kulim Hitech.



Jangan biarkan KTPC menjadi lubuk langau-langau PAS berpesta. 

Berita terbaru yg GMC langau-langau HIJAU ini ada yg sudah mula berubah warna dan mengubah tabiat langau..dari menghurung najis babi kini sudah mula merayap dan menghurung MB Kedah melalui barbagai cara untuk mengekalkan Jawatan disana.

Pada Dato'Menteri Besar Kedah semperna menyambut hari yg ke 101 UMNO/BN memerintah Kedah GMC amat berharap bersihlah KTPC dari spesis langau yg bertopengkan nabi disini.

Lagau-langau ini lah yang akan menetas dan membiak langau-langau lain dalam KTPC setrusnya akan meranab kerajaan rakyat hari ini.

Hari ini langau-langau ini sedang mencari najis baru agar mereka dapat membiak dan menetas di  KTPC. 

Apakah Kerajaan Negeri masih memerlukan langau-langau ini untuk membantu kejatuhan Kerajaan Negeri dalam PRU14 nanti??

Pengalaman lalu sudah cukup buat UMNO/BN lbh berhati2 dgn langau hijau ini...mereka adalah Virus yang lbh bahaya dari Virus yang hinggap di kaki Ust Azizan hingga membawa kemudaratan...

Akhir sekali sebelum ia merebak dan meranapkan Kerajaan Negeri Kedah adalah lebih baik di sepak dan terajangkan seluruh langau-langau ini... baik yg bertopengkan kopiah mau lebai atau serban !! mereka inilah perosak UMNO dan rakyat negeri Kedah !

Pada YB2 EXCO  UMNO yang masih terhegeh2  dan kemaruk  untuk menguna khidmat anjing bertaraf PA bekas  EXCO PAS satu ketika dulu...sila renung seketika siapa mereka sewaktu UMNO tersembam dlm PRU12 lalu....

Anjing2 inilah menjadi talibarut utama yg menyalur maklumat fitnah kepada Kerajaan Langau satu masa dulu !!

Awas dengan langau-langau najis  yg menyerupai  lebah !!

UMNO KEDAH jangan tersembam ke lubang biawak buat kali ke-2 dalam PRU14.

wassallam. >>>>>>>>>>[Clik]

Wednesday, August 14, 2013

Ostat Azizan Mantan MB Kedah kian pulih...........


Tan Sri Azizan Abdul Razak a.k.a Ostat Azizan Razak hari ini dimasukkan ke Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) di sini bagi meneruskan rawatan selepas lebih tiga bulan dirawat di Hospital Pulau Pinang (HPP) akibat kompilasi diabetis yang menyebabkan kedua-dua belah kakinya terpaksa dipotong. 



Buat masa ini doktor tidak membenarkan Azizan menerima terlalu ramai pelawat bagi membolehkan beliau berehat. - 

P/S

Besabar lah Ostat nak buat macam mana...  semua kehendak tohan setiap yang belaku itu ada hikmahnya...moga2 Ostat cepat semboh.amin

[clik] UTUSAN ONLINE

Hari ini maka genaplah ulang tahun 100 hari PAS berpesta di Kedah dlm PRU12...hanya tinggal kenagan!!.


Maka hari ini sudah sampailah sejarah  100 hari PAS menyambut kemenangan di Bt 9 dan bermulalah agenda busuk perut sesama  mereka untuk menggulingkan Ust Azizan Razak selaku MB Kedah ketika itu...dan dgn genapnya 100 hari ini Kemenangan UMNO/BN ini jugalah  waktu itu lahirnya  team-team langau dan lalat dlm kerajaan PAS Kedah yg  turut berpesta.


 


Dengan bil hari  ke-100 ini jugalah   bermulanya detik2 kehancuran PAS di Negeri Kedah.



 Mereka bertindak bagai Hyena kelaparan menyikir dan menendang mana-mana kaki tangan Kerajaan Negeri yang cenderung kearah menyokong UMNO dulu....



 Nafsu haiwan sudah mula menguasai kewarasan akal mereka sebelumnya ..dan merebaklah virus  Cinta Dunia dan takut pada mampus  di hati mereka .



Kerakusan mereka bagai anjing buruan  yg sedang lapar memburu mangsa...masing2 berlumba-lumba  untuk  mengejar pangkat dan jawatan dalam kerajaan baru mereka.,,,masing-masing sudah mimpi dan  bersiap sedia dengan habuan yang bakal mereka perolehi dari pemimpin-pemimpin mereka ketika itu.





Dengan kerakusan nafsu bertaraf haiwan, pemimpin2 PAS Kedah ketika  itu  nyaris-nyaris Kedah  tumbang ke tangan UMNO/BN bilamana  belaku pergolakkan rebutan  jawatan dan pangkat diantara pemimpin mereka yang sudah mula tidak berpuas hati dengan cara PAS  membuat agihan.





Bermulalah pula babak "LOMPAT PARTI"  dari pihak yg tidak berpuas hati dgn kerajaan PAS untuk menyertai UMNO/BN ketika itu yg boleh mengakibatkan tumbangnya Kerajaan PAS yang sedang rakus meratah kuasa.



Proses dan agenda haram JADAH "LOMPAT PARTI TERSEBUT"  memakan masa agak begitu lama agenda rakyat sudah diabaikan... rakyat sudah mula hilang kepercayaan dan keyakinan terhadap kepimpinan PAS yg menerajui Kedah pada waktu itu...



Kerajaan Kedah bagai nyawa di hujung tanduk bila-bila  masa boleh tumbang dan ranap sekiranya mereka yg terlibat mengambil keputusan "LOMPAT PARTI" menyertai BN ketika itu...





Disaat ini lah jalur dan belang Hyena PAS mula menampakan kerakusan mereka untuk mepertahankan Kedah dari jatuh ke-tangan UMNO/BN ketika itu.



 Atas  sgala usaha dan janji  serta  tawaran yg begitu mahal oleh Pihak PAS kepada mereka yg terlibat  maka PAS berjaya mengosongkan kerusi DUN Bukit Selambau  dari terjual dan tergadai pada pihak UMNO....



 Maka bermula lah  pula babak pilihan Raya Kecil bagi mengantikan anak angkat Ust Azizan Razak iaitu "keling" yang bernama "ARUMUGAM" bekas DUN PKR Bukit Selambau yg menjadi rebutan politik ketika itu  untuk  mengekal kuasa  .





Babak kehancuran PAS Kedah bukan terhenti setakat  menyambut kemenangan PR di PRK bukit Selambau saja...tapi virus kehancuran PAS dalam diam mangsa menanggung penderitaan di bumi  Memali  lubuk pembohongan dan kemungkaran  pemimpin sudah mulai terbongkar dan terburai  seterusnya  berbau busuk  sudah  mula meniti dari hidung ke hidung di pelusuk negeri Kedah.





Dalam keasyikan PAS merayakan kuasa dan kemengan yg tidak pernah dimimpikan   dari   mereka yg dahayakan kuasa serta pangkat selama ini..doa...dari mangsa-mangsa yg teraniaya di bumi Memali  sudah mula membinasakan PAS sedikit demi sedikit ..bagai virus kencing manis yg menjangkiti kaki  Ust Azizan sudah merebak hingga kepangkal peha....




...mereka sudah mula berpuak2 dan bermusuh sesama sendiri.. masing2 sudah mula membuka pekong yg hampir reput menuju kehancuran...

Tahun berganti tahun... penderitaan mangsa2 yg teraniaya  di Memali  turut berlalu begitu saja tanpa mendapat  perhatian dari pemimpin mereka yg kian leka dgn jawatan dan pangkat yg disandang.... kian hari kian jauh  PAS melupai jasa perngorbanan  mereka  sebagai isteri para2 Syuda yg perlu mendapat pembelaan seadanya....Virus kehancuan kian hampir menjemput kerajaan mereka bagai virus di kaki Azizan Razak...inilah keberkatan  doa dari mangsa-mangsa yg  tidak henti  memburu  PAS walaupun PAS  kini sudah  tidak mengharap lagi duit dari karung dan tabung yg ditadah untuk mengisi tembolok anak bini mereka!!

 Kini mereka sudah bergelar Dato' ! Tan Sri dan Senator wlwpun satu ketika dulu  mereka hanya tukang sapu yg berbekalkan serban lusuh !!

 Dengan izin Allah...akhirnya terbongkar lah  "Penipuan PAS terhadap Tabung Memali" yang  ditutup dan diseal sekian lama membawa kepada  terbitnya buku "Air Mata Mat Sabu di Bumi Memali" dan diikuti buku "KAFIRKAH AKU"  seterusnya  ASAM PEDAS PRU13....yg meranapkan Kerajaan PAS Kedah dalam PRU13 yg lepas.

Cuma  kemungkaran PAS tidak sempat di bongkar dan di punggah sepenuhnya  oleh C.N al-Afghani melalui buku ..."DULU NO..SEKARANG YES"  semua kisah tersebut ditulis sendiri dari pengalaman dan bukti-bukti yg dikutib dari mangsa-mangsa penipuan  PAS yang masih  hidup ada hingga ke hari ini.

Walau bagaimanapun GMC rasa insyaallah dalam PRU14 nanti buku  yang gagal diterbitkan bertajuk  "DULU NO..SEKARANG YES"   akan di terbitkan  dalam PRU14 nanti yg bakal menyingkapkan  satu lagi sejarah perjalanan  Politik  dan siapa pemimpin PAS yang bertopengkan agama selama ini..dan  difahamkan  juga akan turut dimuatkan dengan sebuah  "PERJANJIAN DAJAL" antara PAS dan DAP dalam satu  MOU   menolak Negara Islam dan Hudud yg berjaya disembunyikan dari pengetahuan rakyat serta penyokong  PAS hari ini.

Dan GMC difahamkan pendedahan dan pembohongan PAS yang akan dimuatkan dlm buku " DULU NO ! SEKARANG YES"  juga turut  mengesah cerita benar dari mangsa-mangsa penipuan PAS sendiri berserta gambar-gambar menarik   pengalaman mangsa-mangsa yang tidak menerima layanan dari pihak pemimpin teragong PAS  sewaktu di mereka berkunjung dikediaman  pemimpin tersebut di Kelantan untuk membuat aduan  berkaitan penyonglapan duit tabung oleh pemimpin PAS.





GMC  juga difahamkan  isi kandungan buku tersebut  jg akan  turut mengesahkan pengalaman  sedih ,lapar  dan kecewa mangsa2/balu sewaktu itu menerima layanan dari pemimpin PAS tertentu.

 Inilah sedikit sebayak senario Sejarah kejatuhan kerajaan PAS Kedah yang dikuasai oleh hyena2 yang dahagakan pangkat kuasa serta kemaruk untuk berjawatan dan bijak menipu !!

 Oleh itu Kejatuhan PAS Kedah bukanlah atas faktor kekuatan kuasa UMNO/BN yg sudah nyawa-nyawa ikan ketika itu...tetapi kejatuhan Kerajaan PAS Kedah kerana janji Allah kepada seluruh mangsa-mangsa penipuan PAS hari ini di Bumi Memali.







Bermakna  selama 5 tahun Kerajaan PAS Kedah diburu oleh doa orang2 yang dizalimi  oleh  PAS di bumi Memali yang  mana doa mereka  tidak ada hijabnya dengan Allah!!



 Maka akhirnya PRU 13 PAS tumbang dan ranap di bumi Kedah...!!

Pada Kerajaan UMNO/BN hari ini GMC harapkan jadikanlah Kejatuhan Kerajaan PAS Kedah sebagai iktibar dan pengajaran kepada pemimpin2 yg suka menipu dan memutaq belit rakyat !!

Ingat "KEDAH" negeri yang berdaulat  jgn menipu dan aniayai rakyat !!

Pada warga balu dan mangsa penipuan PAS di Memali doa kalian sedikit sebanyak telah meranapkan Kerajaan yang zalim selama ini dgn kehendak Allah S.W.T

Allhuakbar!! Allahuakbar !! Allahuakbar !!

Waallahualam!!


There was an error in this gadget