Saturday, July 27, 2013

Jangan ada puak-puak dalam UMNO bagi memastikan imej parti tidak terjejas terutama ketika Pilihan Raya Umum Ke-14 nanti. ? kah..kah..kahh

"...Semua pihak hendaklah berada dalam satu barisan kepemimpinan," Pesanan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed. 

Apakah pesanan tersebut diterima pakai oleh suku sakat pemimpin2 UMNO khususnya UMNO Padang Serai dan yang bermasalah dengannya khususnya Sungai Petani? 

kah..kah..kah 
kah..kah..kahh..
kah kah..kah..kah.kahh..kahh

Hari ini mereka sudah bersiap sedia dengan suku-sakat dan gurka-gurka masing-masing bukan sekadar berpuak-puak tapi sudah ada kelompok2 gurka masing-masing.

Mereka tidak pentingkan pemimpin yang dipilih itu disenangi rakyat maupun tidak yang penting dan utama mereka sendiri merasa  diri mereka disenangi oleh rakyat kerana mereka merasa diri mereka lebih layak dan lebih disenangi oleh gurka-gurka yang  berada disekeliling mereka yang melobi untuk mereka

Pesanan  dari Datuk Seri Mustapa Mohamed. "Saya harap kita gunakan pemilihan ini untuk memastikan kita memilih pemimpin yang terbaik kerana mereka yang akan menampilkan imej parti kita.

Persoalannya apa kah mereka ini ambil peduli tentang imej parti maupun imej mereka sendiri? maupun   imej  pemimpin cawangan dan bahagian samada disenangi rakyat maupun tidak  yang penting mereka  wajib dipilih berdasarkan WinCABEL candidate  terjejas maupun tidak Pilihan Raya Umum Ke-14 itu bukan soal pokok yang penting mereka mau menjadi pemimpin yang disenangi oleh gurka-gurka disekeliling mereka sendiri , rakyat soal kedua bukan yang petama.

Persoalannya benarkah proses pemilihan kali ini lebih berorientasikan rakyat.?? atau lebih berorientasi lobi melobi..bodek membodek..pancung memancung sesama sendiri yang kian ketara.

Kita tunggu dan lihat.....siapa dikalangan mereka yang kononnya disenang oleh rakyat atau disenangi oleh gurka2 yang sudah mendapat habuan...

kah..kah..kah 
kah..kah..kahh..
kah kah..kah..kah.kahh..kahh

[clik]


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget