Sunday, July 28, 2013

"The New Village"- Rejimen Askar Melayu dan polis musuh yang perlu di hapuskan....???


                 "KAMI SUDAH LAMA DISINI,KAMI TIDAK AKAN PINDAH".

...MACAM ADA  SESUATU YANG TERSIRAT DISEBALIK DAILONG INI....!!


Sebenarnya APA message yang nak disampaikan dalam "The New Village" ini? kemelaratan bangsa pendatang atau keganasan Askar Melayu dan Polis terhadap pendatang ini?


                                                 "..kami sudah lama disini,kami tidak akan pindah"

‘The New Village’, hanya mengisahkan penempatan semula komuniti Cina sewaktu pencerobohan komunis, dan dalam waktu yang sama  cuba menonjolkan  Rejimen Askar Melayu dan polis sebagai musuh yang jahat'  dan  perlu dihapuskan. 

Jika benar inilah message yang nak disampai  dalam "The New Village" maka eloklah pihak2 yang bertanggung jawab mengharamkan tayangannya .

Saturday, July 27, 2013

Bukan pengaruh fahaman Syiah saja tersebar...pengaruh lain pun sudah luas tersebar di IPTS ...Kah..kah..kah..kahh


Empat universiti tempatan terkemuka di Lembah Klang dikenal pasti dijadikan oleh pihak tidak bertanggungjawab sebagai pusat penyebaran fahaman Syiah di kalangan pelajar negara ini sejak beberapa tahun lalu. 

Penyebaran Syiah melalui institusi pengajian tinggi awam (IPTA) itu dilakukan sebilangan penuntut antarabangsa yang menganut fahaman terbabit dan kemudian cuba mempengaruhi pelajar Islam tempatan. 

 Kerana UMNO itu sudah lama buta dan TULI maka fahaman Syiah mempengaruhi pelajar Islam tempatan.

Begitu juga halnya dengan pengaruh fahaman Politik agar membenci kerajaan juga sudah meluas di peringkat sekolah-sekolah tetapi adakah UMNO/BN sedar..sepertimana kesedaran pihak bertaggung jawab bahawa IPTS hari ini menjadi pusat penyebaran fahaman Syiah di kalangan pelajar.

Jangan sampai nasi menjadi bubur....!!

[clik]

Pemimpin kanan PAS anuti Syiah...apa kata bekas Timbalan Pesuruhjaya I Pas Kedah?


"Jangan buat tuduhan melulu. Kalau nak dakwa kena ada bukti. Jangan cakap saja" Phahrolrazi

Pemimpin kanan PAS dikenal pasti sebagai tokoh politik yang dikaitkan dengan gerakan Syiah di negara ini seperti didedahkan Kementerian Dalam Negeri (KDN), kelmarin.

“Setahu saya ada ahli Pas yang amal Syiah tetapi saya tegaskan, bukan daripada kalangan pimpinan tertinggi parti,” katanya

Puak2 ni mana sedar apa yang belaku dalam PAS  asyik berebut nak jadi MB dan gila jawatan.

kah..kah..kahh
kah..kah..kahh
kah..kah,..kahh.

[clik]

Apa rasionalnya filem yang mengangkat martabat Parti Komunis Malaya (PKM) di layar perak?


"The New Village" adalah sebuah filem yang menceritakan kesusahan dan kesengsaraan bangsa cina semasa zaman penjajahan British di tanah air ini. 

Seramai 500,000 penduduk cina tempatan telah dipaksa oleh British pindah masuk ke 480 buah "re-settlement camps" di seluruh semenanjung malaya dari tahun 1949 hingga 1954. 

 "Re-settlement camps" tersebut sebenarnya adalah Kampung Baru Cina (New Village). 

Pada hari ini  masih terdapat 450 buah Kampung Baru Cina di seluruh Malaysia dan diduduki oleh lebih daripada satu juta bangsa cina. 

Kesemua Kampung Baru tersebut mempunyai sejarah yang agak sama. "The New Village" ingin memberi penghargaan tinggi kepada penghuni-penghuni Kampung Baru Cina di seluruh Malaysia. 



Apa rasionalnya kisah "The New Village" ini pada masyrakat dan sejarah Malaysia berbanding Filem sejarah negara seperti TANDA PUTERA terpaksa ditangguh beberapa kali akibat desakan orang bukan Melayu.[clik] harap jangan dak terantuk nanti baru nak tengadah!!!

http://www.youtube.com/watch?v=nmZYLzezR98

Akhirnya calon PAS terima kekalahan sebagai takdir ilahi bukan kerana dakwat kekal...kah..kah..kah..


Bukan kah lebih mudah dan lebih islamic  jika pemimpin2 PAS mahu menerima apa juga yang menimpa keatas pemimpin dan Politik mereka hari ini adalah sebagai takdir Allah dan bukannya atas alasan dan putaq belit yang direka cipta oleh pemimpin mereka dengan memfitnah pihak lain untuk melindungi  kelemahan diri dan politik mereka sendiri.!!


Calon Pas, Endot @ Azlan Yusof, menyifatkan kekalahannya di tangan calon Barisan Nasional (BN), Tengku Zaihan Che Ku Abdul Rahman sebagai takdir Allah.

[clik]

TAZKIRAH... PAS JANGAN LUPA NASIB BALU2 MEMALI BERBANDING NASIB MANGSA DI MESIR...!!


Tazkirah : 

Sepatutnya pemimpin PAS jangan lupa dengan tazkirah nasib balu-balu Syuhada Memali berbanding tazkiah jangan lupa nasib umat islam mesir.



Tazkirah: memali keluarga ibrahim libya merempat [clik]berbanding tazkirah PAS tentang nasib umat islam mesir[clik]

Jangan ada puak-puak dalam UMNO bagi memastikan imej parti tidak terjejas terutama ketika Pilihan Raya Umum Ke-14 nanti. ? kah..kah..kahh

"...Semua pihak hendaklah berada dalam satu barisan kepemimpinan," Pesanan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed. 

Apakah pesanan tersebut diterima pakai oleh suku sakat pemimpin2 UMNO khususnya UMNO Padang Serai dan yang bermasalah dengannya khususnya Sungai Petani? 

kah..kah..kah 
kah..kah..kahh..
kah kah..kah..kah.kahh..kahh

Hari ini mereka sudah bersiap sedia dengan suku-sakat dan gurka-gurka masing-masing bukan sekadar berpuak-puak tapi sudah ada kelompok2 gurka masing-masing.

Mereka tidak pentingkan pemimpin yang dipilih itu disenangi rakyat maupun tidak yang penting dan utama mereka sendiri merasa  diri mereka disenangi oleh rakyat kerana mereka merasa diri mereka lebih layak dan lebih disenangi oleh gurka-gurka yang  berada disekeliling mereka yang melobi untuk mereka

Pesanan  dari Datuk Seri Mustapa Mohamed. "Saya harap kita gunakan pemilihan ini untuk memastikan kita memilih pemimpin yang terbaik kerana mereka yang akan menampilkan imej parti kita.

Persoalannya apa kah mereka ini ambil peduli tentang imej parti maupun imej mereka sendiri? maupun   imej  pemimpin cawangan dan bahagian samada disenangi rakyat maupun tidak  yang penting mereka  wajib dipilih berdasarkan WinCABEL candidate  terjejas maupun tidak Pilihan Raya Umum Ke-14 itu bukan soal pokok yang penting mereka mau menjadi pemimpin yang disenangi oleh gurka-gurka disekeliling mereka sendiri , rakyat soal kedua bukan yang petama.

Persoalannya benarkah proses pemilihan kali ini lebih berorientasikan rakyat.?? atau lebih berorientasi lobi melobi..bodek membodek..pancung memancung sesama sendiri yang kian ketara.

Kita tunggu dan lihat.....siapa dikalangan mereka yang kononnya disenang oleh rakyat atau disenangi oleh gurka2 yang sudah mendapat habuan...

kah..kah..kah 
kah..kah..kahh..
kah kah..kah..kah.kahh..kahh

[clik]


Apa lu mau cakap lagi Phahrolrazi oi...???


"Jangan buat tuduhan melulu. Kalau nak dakwa kena ada bukti. Jangan cakap saja, label dari pemerhatian sedangkan ini perkara serius, babitkan akidah orang,"  Phahrolrazi pemecut kenderaan 4 selinder Kedah dalam pertarungan dengan Ust Azizan satu masa dulu yang bercita-cita besar kini hilang segala bisa dan selindernya.



Kita tunggu reaksi dari bekas EXCO PAS Kedah yang banyak menimbulkan kontravesi sewaktu PAS memerintah Kedah dulu.


Fahaman Syiah wujud dalam kalangan ahli Pas - Hasan Ali..[clik] dan seterusnya...

Soal menanguk di air keroh PAS memang pakar putaq belit !! kah..kah..kahh


"..PAS kutuk serangan, angka kematian terus meningkat.." 

 Begitu lah suara dari lidah putaq belit PAS haramjadah Daily dalam isu serangan menjelang sahur di hadapan Universiti Al-Azhar pagi tadi) Haramkah Daily

Benarkah PAS sensitif sangat dengan isu ini,,,?? atau PAS sekadar untuk menanguk diair yang keroh? 

Bukankah cara berdemontrasi jalanan yang boleh mengaikibatkan kekacauan itu satu aktiviti halal  yang menjadi sanjungan dan kebangaan pemimpin2 PAS hari ini?


"Rakyat Mesir behimpun secara aman, dan itu adalah hak mereka untuk menyatakan suara mereka". 

kah..kah..kahh 
kah..kah..kah kah..
kah..kahh ..kah..kahh

Apakah pengikut2 PAS juga selama ini berhimpun secara aman di Malaysia ?? 

kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh 

Bijak-bijak PAS menghalal cara?? akhirnya PAS menunding jari pada pihak lawan dengan mencipta berbagai fitnah dan provokasi serta tomahan bahawa kerajaan mezalimi penyokong2 mereka untuk menyatakan suara sumbang demi kepentingan Politik sempit.

Jangan samakan Mesir dan KL....

Jika PAS mengutuk serangan menjelang sahur di hadapan Universiti Al-Azhar pagi tadi apakah PAS tidak mengutuk penyelewengan dan kezaliman mereka keatas balu2 yang suami2 mereka terkorban di Memali demi Politik pukimak mereka hari ini?

kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh

PAS bijak bermain wayang cina dengan masyarakat Melayu islam hai ini....!!

kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh 

Betoi ke PAS  benci kezaliman ..??

[clik]

Apa pun yang pemimpin PAS cakap isu ini perlu dirrenungkan kembali.!! kah..kah..kah..kahh


Apakah kenyataan dan tuduhan ini satu “Tuduhan berunsur politik semata-mata,” ????

Jika isu Syiah dianggap satu tuduhan yang tidak berasas apakah tuduhan dan kenyataan di bawah ini juga satu tuduhan yang berunsur Politik juga??

Apa sebenarnya yang balu-balu serta C.N Al-Afghani buru  selama ini dari UMNO/BN hingga sanggup menuduh PAS menipu dan menyoglap duit anak2 yatim di Memali?..

Manakala pemimpin PAS pula asyik mengeluar kenyataan bahawa segala tuduhan dan kenyataan yg menimpa atas batang hidung pemimpin mereka  itu adalah satu kenyataan yg berunsur Politik dan segala2nya berpunca dari UMNO/BN?



Alasan dan putaq belit pemimpin PAS begini  dalam isu syiah....

"“Setahu saya ada ahli Pas yang amal Syiah tetapi saya tegaskan, bukan daripada kalangan pimpinan tertinggi parti,” Phahrolrazi Zawawi.


Tidak hairanlah  jika C.N Al afghani  sendiri sebagai ahli PAS seumur hidup dinafikan keahliannya semata-mata untuk menyelamat pemimpin2 PAS yang terlibat dalam kemungkaran memakan harta serta duit ringgit anak2 yatim dan balu.

Lain2 alasan putaq belit dari pemimpin PAS ....“Selama bergaul dengan pemimpin Pas di Kedah atau Pusat, saya tidak nampak aktiviti yang menjurus kepada amalan Syiah dalam kalangan pimpinan. Cara Syiah berbeza, kita boleh kenal pasti dan saya yakin tiada kalangan pimpinan parti terlibat,” bekas EXCO PAS yang kecewa!!

Sah selama mereka [PAS]  mengekploitasikan para balu dan isu Memali dalam usaha mengumpul dana mereka tidak nampak atau [BUTA] ujud aktiviti  pemimpin mereka yang menjurus kepada "SONGLAP"  atau menyeleweng  duit rringgit anak2 yatim dan balu di Memali selama ini.


Apakah mereka ini dikalangan  pemimpin2 PAS yang buta dan pekak seterusnya menuduh UMNO/BN lah punca mengaitkan  isu Syiah dalam PAS hari ini?

 Sudahkah mereka mendengar penjelasan C.N al_Afghani serta dari mulut  para Gurka2 mereka sendiri  tentang isu Syiah dalam PAS hari ini?  dan sudahkah mereka memanggil Ust Ismail Mina untuk menjelaskan dimana..

clik..Dalam PAS Ada Amalan Syirik – Ismail Mina.

Sejauh ini Ust Ismail Mina belum dipanggil oleh mana2 pucuk pimpinan PAS untuk menjelaskan kenyataan tersebut benar atau sebaliknya apakah Ismail juga setaraf C.N Al-Afghani hanya guru sekolah rendah ? 

Atau......

Apakah Ismail Mina juga mendapat tawaran yang istimewa dari pihak UMNO/BN dalam usaha untuk memfitnahkan PAS hari ini?

Isu Syiah ...PAS jangan salahkan UMNO/BN...jangan jadikan alasan untuk menunding jari kepada pihak lain.

Renung isu yang menimpa pada mangsa2 tabung Memali....[sini]

PAS juga lupa Penipuan duit tabung Memali juga senjata PAS tewas di Kedah..kah..kah..kah..kahh


Puak2 PAS ni bercakap seolah-olah mereka adalah manusia yang suci dan cukup bersih dari noda dan dosa.Sedangkan merekalah dikalangan pemimpin Melayu yang cakap tak serupa bikin. 

Lupakah Deris Mat AJK PAS Pusat ni apa yang belaku selama 25tahun terhadap balu2 dan anak-anak yatim di Memali hingga kehari ini? Bagaimana nasib mereka terbelakah hidup mereka selama ini? 

 Lupakah Mat deris ini bahawa PAS tersungkur di Kedah gara-gara Isu tabung Memali yang PAS songlap? 

Lupakah Deris Mat AJK PAS pusat ini bahawa kerana kemiskinan !!bodo bengap tolol tongong bongok lahabau dungu mangkok ayun hotak lembab juga jadi senjata ampuh pada PAS untuk menipu balu-balu serta anak yatim dan seluruh warga Melayu Islam tentang apa yang sebenarnya belaku di Memali selama ini...tanpa usul periksa Orang Melayu!yang bodo bengap tolol tongong bongok lahabau dungu mangkok ayun hotak lembab ni pecaya pembohongan pemimpin PAS !! 

Akhirnya bila segala tipu muslihat PAS didedah oleh mangsa kezaliman PAS akhirnya PAS tersungkur terok di Kedah ada yang terus melondeh semua jawatan dan ada yang sedang melalui ujian Allah S.W.T hari ini. 

Apakah Ostat PAS ini buta apa yang sedang belaku di Kedah???

 

Apa bezanya dengan pengundi2 PAS  di Kedah apakah mereka tidak kenal siapa Arkitek PAS Kedah yang kononnya memenangkan PAS dalam PRU 12?  

Mengapa  dalam PRU13 pula  ramai gurka-gurka PAS  memilih UMNO/BN ? 

Apakah  kerana gurka-gurka dalam PAS di Kedah juga begitu kemaruk dgn janji benda dan projek dari UMNO/BN Kedah. 

kah..kah..kahh
kah..kah..kah...kah.
kah...kah..kahh..kahh 

Allahuakbar betapa buruknya  perangai pengundi2 dan gurka-gurka PAS  ....hanya dengan  tawaran pangkat dan harta dari UMNO/BN sanggup  mereka menolak perjuangan Islam bersama DAP??

kah..kah..kahh
kah..kah..kah...kah.
kah...kah..kahh..kahh

Mat deris AJK PAS Pusat ini perlu muasabah diri terlebih dahulu ...kenal betul2 siapa pemimpin2 PAS hari ini???

[sini]

Chin Peng bapak Komunis Bakal Ditayangkan Di Bulan Kemerdekaan? kah..kah..kahh


Apa nak jadi dengan negara dan pemimpin melayu di Negara ini??? 

                                      [Keratan akhbar mengenai Chin Peng sebagai musuh negara]

Tengok begitu terhinanya orang Melayu. Filem sejarah negara seperti TANDA PUTERA terpaksa ditangguh beberapa kali akibat desakan bukan Melayu.

Apakah kita masih berbangga dengan "Melayu" yang sanggup mengagongkan bapak cina komunis ini?

 Filem macam ini pula  ditayangkan.....[sini]

Friday, July 26, 2013

Ah Long ceti haram semakin berbahasa dengan peminjam lbh2 lagi orang Melayu...kah..kah..kahh


Syabas dan tahniah ceti haram kerana kian hari kian berbahasa dan berbudi kamu dengan pemimpinjam2 lbh2 lagi yang bernama melayu. Melayu pula tak serik-serik pada ah long jugalah tempat mengadu nasib...!! 



"...bukan hanya dibogel dan dicabul, malah seorang gadis berusia 18 tahun turut diugut gambar bogelnya disebarkan jika abang ipar dan kakaknya gagal menjelaskan hutang ah long.."

[sini]

Tuduh PAS amal Syiah perlu bukti....!!! Jika mangsa Memali dakwa PAS tutuh duit balu dan anak2 yatim ...?? kah..kah...kah..kahh


Perlu sangat ke bukti pada PAS diatas satu-satu dakwaan? Penting sangat ke bukti...apa yang PAS akan lakukan jika ada bukti dan saksi? 

Apakah PAS akan mengambil tindakkan  ke? atau pemimpin PAS termasuk bekas EXCO putaq belit ini akan  turut buat-buat buta dan alpa...!! 

 kah..kah..kahh
kah..kah..kahh
kah..kah..kahhh

Sejarah dah banyak membuktikan bahawa ada bukti ! ada Saksi ! ada mangsa yang mendakwa tetapi setiap dakwaan mangsa yg siap dengan bukti PAS tidak bertindak apa2 melainkan mendakwa ia satu kenyataan Politik...!! 

Begitulah putaq belit PAS jika ada satu2 kenyataan dan tuduhan itu menimpa atas batang hidung setiap Pemimpin dan Politik mereka. 





Apakah bekas EXCO putaq belit PAS ini lupa tentang kenyataan serta dakwaan dari C.N al afghani satu ketika dulu bahawa.....  


“………..Nasib terkini balu-balu tidak dipedulikan. Tahukah mereka empat orang balu telah pun meninggal dunia, yang lainnya sedang melalui alam tua. Ada yang sedang menderita setelah kaki dipotong akibat kencing manis. Balu Ibrahim Libya sendiri sentiasa dalam keadaan tidak sihat. Berapa orangkah pimpinan Pas yang mengambil tahu nasib mereka?



Mungkinkah sekali lagi saya dikecam kerana menggunakan Utusan Malaysia meluahkan rasa hati. Sekali lagi saya ulangi, permasalahan yang saya dedahkan adalah isu penipuan hak anak yatim dan balu-balu Memali. Mereka ditipu oleh sebuah parti yang berpengaruh atas label perjuangan Islam. Saya cabar kepimpinan Pas dan Harakah dedahkan apa yang saya tulis itu semuanya salah, memutar belit dan fitnah."  

Oleh: C.N Al-Afghani

kah..kah..kahh
kah..kah..kahh
kah..kah..kahhh

Apa lagi bukti yang bekas EXCO PAS ni hendak??? apa pula  tindakkan yang telah dilaksanakan oleh Parti bekas EXCO penipu ini pula....???

Akhir sekali...tepok jubor tanya selera pengikut2....!!

Sejak bila bekas EXCO penipu ni sedar jgn buat tuduhan melulu...?? kah..kah..kahhh


"Jangan buat tuduhan melulu.

Kalau nak dakwa kena ada bukti. Jangan cakap saja, label dari pemerhatian sedangkan ini perkara serius, babitkan akidah orang," kata bekas EXCO PAS yang bijak putaq belit ini.




Bekas EXCO putaq belit ini juga lupa bahawa dia juga pernah buat tuduhan melulu terhadap rakyat kononnya projek yang dibawa oleh rakyat padanya satu masa dulu ia  satu Projek tajaan UMNO dan belum pun sampai 60 hari PAS memerintah Kedah EXCO putaq belit ini pernah berbohong dan menipu  bahawa dia sudah menerima berpuluh2 Proposal projek....!!!

Rasa GMC EXCO ini perlu bermuasabah dirinya terlebih dahulu sebelum membuat kenyataan ...takut ludah dan kahak yang diluah bakal menimpa atas batang hidungnya sendiri...!!

Akhir sekali GMC nak ingatkan pada bekas EXCO Penipu ini bahawa cakap siang2 pandang2 cakap malam malam...biarlah berbisik2. 

p/s ....gian nk buat kenyataan media kot???

[sini]

UMNO PADANG SERAI DAN SUNGAI PETANI BETIMBUN MASALAH DALAMAN....!! KAH..KAH..KAHH

"....Bahagian Sungai Petani berdepan masalah dalaman sejak 2010 manakala Padang Serai mulai awal tahun lepas, menyebabkan pentadbiran kedua-duanya diambil alih badan perhubungan negeri...."


Sebut saja UMNO Padang Serai maka tidak terlepas dgn bermasalah ,baik masalah dalaman maupun masalah  peribadi pemimpin dlm bahagian itu sendiri...bukan sorang dua, tapi semua ada masalah yang tak boleh di pertikaikan lagi kerana setiap mereka mempunyai parut yang cukup melukakan hati dan meluatkan penggundi2 Padang Serai. 

Untuk menghilangkan segara parut dan meluatnya hati rakyat dan pengundi2 Parlimen maupun DUN Padang Serai maka muka-muka yang penuh dengan parut tersebut terpaksa diganti dengan muka-muka baru yang mampu menyakinkan pengundi dan penyokong2 UMNO Padang Serai. 

Luka2 dan parut2 yang ada pada  mereka yang bakal merebut kerusi Ketua Bahagian Padang Serai bukan sikit tetapi terlalu banyak...

Muka-muka yang berparut TERSEBUT  adalah kerana bergaduh dan menikam sesama sendiri bukannya luka atau berparut kerana berperang untuk membela rakyat Padang Serai...tapi luka yg berparut  itu adalah untuk merebut jawatan  ia akan menambah rosak lagi UMNO dari dalam.



Hari ini  mereka sudah mula  mengumpul puak2 dan gurka2  masing-masing untuk berperang  bagi merebut  Jawatan Ketua Bahagian yang  kosong sekian lama  kini diambil alih oleh badan perhubungan UMNO negeri kerana UMNO Padang Serai berdepan  dengan masalah dalaman yang GAGAL di selesaikan dari dulu  ke saat ini.

Jadi tidak hairanlah bila UMNO Padang Serai tidak pernah aman damai dan terus berselimut dengan masalah  pemimpin2 yang dok ada hari ini dan membantu memberi ruang yang cukup selesa pada Parti Lawan baik PAS maupun PKR  untuk terus menguasai Parlimen maupun DUN Padang Serai..begitu juga dengan Palimen dan DUN Merbau Pulas  juga turut berada dalam ruang yang cukup selesa pada PAS maupun PKR setiap menjelang pilihan raya umum.  

Semua keselesaan pada lawan tersebut adalah berpunca dari parut2 dan luka yang ada pada pemimpin2 UMNO Padang Serai sendiri yang mana perlu di tranfomasi segera.

Mengekal pucuk dan dahan lama dalam UMNO Padang Serai  bererti UMNO Padang serai akan terus berada dalam keadaan  yang bertambah uzur  serta memberi ruang yang  cukup lega  dan selesa pada parti lawan dalam PRU2 yang akan datang ....manakala rakyat Padang Serai pula akan terus hidup bagai ikan Seluang  yg tetap meratah umpan UMNO tetapi tidak memihak kepada UMNO kerana mereka sedar pemimpin2 UMNO yang ada tidak banyak boleh membantu mereka dan kebanyakkan Rakyat dan pengundi Padang Serai lansung tidak mengenali siapa mereka...pemimpin2 UMNO Padang Serai yang ada hanyalah  popular  dikalangan suku sakat mereka dan hanya WinCABEL candidate  semata-mata..? 

  

Hari ini mereka  sibuk merancang dan mengatur strategi  pula untuk berperang sesama mereka untuk merebut Ketua Bahagian pula ..mereka tidak peduli dengan iklim Politik yang sedang melanda UMNO hari ini pada mereka Jawatan dan kedudukkan itu lebih penting dari kebajikan dan sokongan Rakyat Padang Serai terhadap UMNO.

Pada mereka wahyu dari Kerajaan pusat serta dari Pesiden Parti sudah cukup untuk mereka menjaja dan mencanang jasa UMNO pada Rakyat Padang Serai yang dianggap boleh dibeli dan ditatang di musim pilihan raya..

Pada mereka lima tahun sekali sudah cukup untuk mereka meredah denai,lorong serta belukar  untuk  betemu pengundi  bagi memilih mereka...tetapi sebenarnya mereka  tuli dan buta bahwa rakyat hari ini sedang memerhati gerak geri  mereka dan merakam setiap kata mereka yang cukup bernafsu untuk merebut kuasa sesama mereka.

 

Tukar dan gantilah siapa saja Pengurusi Perhubungan UMNO Kedah sekali pun ....mereka2 ini  tetap bersengketa sesama mereka walaupun Rakyat menolak dan membenci mereka,pada mereka selagi WinCabel  mereka itu pekasa  rakyat dan pengundi peduli apa mereka tetap mau dengan jawatan yang ada.

Hari ini rakyat dan pengundi Padang Serai  sedang memerhati tingkah laku sumbang mereka yang tergila-gila nak merebut jawatan yang ada.

Masing2 sudah memasang jerat dan lukah untuk memburu mangsa sesama mereka...akhirnya kebencian Pengundi serta rakyat jelata terhadap mereka kian bertambah ketara.

Pada bakal-bakal  pemimpin  Padang Serai yang tergila2 nak merebut ketua bahagian berwaspadalah UMNO belum pulih seperti dulu kala..jangan kerana kalian kemaruk dengan jawatan yang ada rakyat menghukum UMNO buat kali kedua dalam pilihan Raya.

Pada Pengurusi perhubungan UMNO Kedah yang baru Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir janganlah  terlalu yakin dengan ayam yang kerab berkokok diwaktu senja!!

kah..kah..kah
kah..kah..kah
kah..kah..kahh  

[sini] 




Wednesday, July 24, 2013

Calon cari makan PAS lesab tak nampak muka...? kah..kah..kah..kahh.


Nampak sangat calon PAS ini calon cari makan...!!! 

Calon PAS, Endut @ Azlan Yusof serta penyokong parti itu tidak hadir di tempat penjumlahan undi di Dewan Majlis Daerah Besut. 

kah..kah..kah 
kah..kah..kah 
kah...kah..kah 

'Che Long' tidak kelihatan ketika pegawai pengurus pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kuala Besut menjemput calon Barisan Nasional (BN) dan PAS naik ke pentas sebelum keputusan rasmi diumumkan.


kah..kah..kah 
kah..kah..kah 
kah...kah..kah

selanjutnya...>>>>sini

Duit tabung mana pula biaya minyak Free ni...???


Nasrudin Hassan berkata jika rakyat memberi mandat kepada PAS dan Pakatan Rakyat memerintah Terengganu, konsep ‘Negara Berkebajikan’ akan dilaksanakan di negeri ini. 

PAS sepatutnya biaya balu2 di Memali yang masih tinggal tak berapa orang lagi.. 

kah..kah..kah 
kah..kah..kah..
kahh kah..kah..kah..kahh

Di Kedah Rakyat dah beri mandat pada PAS tapi hakikatnya..duit tabung puak2 sendiri pun PAS kebas !! 

kah..kah..kah 
kah..kah..kah..
kahh kah..kah..kah..kahh 

Inilah putaq belit dan tipu daya PAS yang maha dahsyat...tidak hairanlah PAS tersungkur terok di Kuala Besut..!! 

 [sini]

Bulan Ramadhan tidak halang Haramjadah Daily memperlekeh kemenangan UMNO di Kuala Besut...Kah..kah..kahh




"..Umno begitu tertekan dengan keadaan di Kuala Besut ini" "..Maklum sahajalah Umno amat takut kehilangan kuasa". Harajadah Daily

Geli hati bila membacaberita dari Lidah fitnah PAS yang penuh dengan hasat dengki bila mana UMNO/BN menang besar di Kuala Besut...walaupun pertambahan undi tidak sampai 200 undi..apa pun kita dapat lihat undi keatas PAS kian merosot dan PAS tetap tewas dan kecundang walaupun sebelum ini PAS berkokok megah kononnya akan belaku perkongsian kuasa...itu hanya mimpi PAS pada hakikatnya ramai sudah menduga PAS akan tersungkur !!! 




Tapi pada PAS tiada erti kalah dalam Politik mereka walaupun mereka tersungkur dan di tolak oleh rakyat...mereka tetap mencipta berbagai fitnah dan tomahan untuk melindungi kedajalan Politik dan pemimpin mereka !!

Pada PAS mereka senantiasa berada dalam kebenaran dan kemenangan mereka tidak pernah kalah atau tewas...Pada mereka tewas adalah kerana kejahatan orang lain keatas mereka...

Dan setiap kemenangan mereka pula dianggap  itulah sebenar2nya kebenaran perjuangan mereka..tetapi disebalik kemenangan itu lah tersirat seribu putaq belit belit dan tipu daya mereka  memperalatkan agama!!

Kuala Besut telah membuktikan betapa putaq belit dan tipu daya PAS selama ini di tolak oleh rakyat yang selama ini mempercayai mereka !!!

Apa ulasan Haramjadah Daily..tentang kekalahan PAS di Kuala Besut....mungkin ramai diatara kita sudah mengatahui apa alasan mereka yang bijak memutaq belit dan menipu ini....[sini]



RESTU NIK AJIS TAK MENJADI GARA2 STOPA ALI.....KAH...KAH..KAHHH


Apa pula kata Nik Aziz bila PAS tersungkur di PRK Kuala Besut? Apakah Melayu Kuala Besut sudah tidak pecaya lagi pada hukum dan fatwa Nik Aziz...?? 

kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh

"Saya yakin melihat kepada sambutan PAS mempunyai peluang yang besar untuk memenangi kerusi Dun Kuala Besut, walau macam mana sekali pun kita kena berserah kepada Allah," kata Che Longi. 

kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh

Terimalah hakikat......

"..PAS hanya menang sorak pada hakikatnya selama ini..!!!"

Kalau PAS guna Dakwat "CUKA GETAH" GMC rasa PAS akan menang besar di Kuala Besut..!! 

kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh 
kah..kah..kahh 

Sebenarnya banyak faktor yang membawa PAS tersungkur dan tersembam teruk di Kuala Besut...!!jangan jadikan alasan Dakwat kekal maupun tidak satu faktor PAS tewas !!!

PAS  seharusnya tewas dan tersungkur kerana PAS sebuah Parti orang Melayu DAP yang sanggup menipu apa saja asal dapat berkuasa....!!!

PAS tidak memunyai kemampuan mentadbir Negara maupun Negeri...!!

Kedah dan Kelantan satu contoh PAS tidak mempunyai kemampuan mentadbir ..kecuali PAS berkemampuan manaik taraf pemimpin mereka dari tukang cuci tandas kepada yang bertaraf Dato' dan Senator...PAS hanya menaik taraf kehidupan  pemimpin2 mereka yang melarat sebelum ini kepada pemimpin bertaraf manusia yang lupa daratan !!!

Hanya kopiah dan serban  hanya melambang kepimpinan PAS hakikatnya nafsu melebihi dari ilmu mentadbir....!!!

PAS perosak orang Melayu Islam !!!!




Tahniah Melayu Islam Kuala Besut.. Melayu Islam semakin cerdik berbanding Melayu DAP......kah..kah..kah..kahh


Rupanya masih ramai lagi Melayu2 du Kuala Besut yang masih berkhiblat pada Buku Jengge tajaan DAP kapiaq Harbi.!!

Apapun GMC ingin mengucapkan jutaan Tahniah kepada seluruh warga Melayu Islam Kuala Besut yang menjunjung perjuangan Orang Melayu dan meletakkan Islam sebagai pegangan hidup dan perjuangan berbanding Melayu2 DAP yang sanggup di PerKALAIKAN oleh DAP.

Kah..kah..kahh
kah..kah..kahh.kah
kah..kah..kahh..kahhh


  

 Harapan GMC agar melayu2 DAP yang berdakikan agama sedar bahawa orang Melayu tidak mudah di tipu dan diputaq belit dengan agenda yang berdakikan agama.

Kemenangan UMNO/BN di Kuala Besut membuktikan Perjuangan PAS yang berdakikan agama disebalik jubah dan tudung labuh hanya tipu muslihat Politik semata-mata.

Doa mangsa2 dan anak2 Yatim di Memali mengiringi perjuangan yang benar-benar mendaulatkan Islam ...dan bukan perjuangan yang penuh putaq belit dan tipu daya !!

Allahuakbar !!
Allahuakbar !!
Allahuakbar !!

Moga2 UMNO/BN tidak melakukan kezaliman dan penipuan terhadap Rakyat/penyokong2 serta anak2 Yatim  sepertimana PAS lakukan terhadap mangsa2 penipuan mereka di Memali !!!

Atar di Memali sudah mula pudar dan berbau busuk diatas kekejaman PAS selama ini ...!!

Syabas dan tahniah  kepada  UMNO/BN di atas kekjayaan yang Allah S.W.T berikan !!!

Akhir sekali GMC ingin bertaya khabar PAS Kedah hari ini.....??

Kah..kah..kahh
kah..kah..kahh..
kah..kah..kah..kahh

Bila pula Kedah nak adakan PRK...???

Kah..kah..kahh
kah..kah..kahh..
kah..kah..kah..kahh
There was an error in this gadget