Monday, May 27, 2013

Antara Penasihat Najib ,Bodyguad Najib, Langau-gard Najib dan RAKYAT?


UMNO/BN menumpukan perhatian kepada `benda yang ada’ di depan mata atau yang sedang di kendong. 

Takut takut pepatah Melayu iaitu `Yang dikejar tidak dapat, yang di kendong tercicir’ betul betul berlaku  

“Penasihat PM  perlu  dipecat.!! mereka yang berada di Pejabat PM mempunyai agenda peribadi berbanding agenda Rakyat!!

Mereka tidak pernah membawa berita benar dari rakyat..melainkan Yes  Bos !! Ok Bos !! BN/UMNO menang besar Bos!! rakyat sudah memihak pada kita Bos !!

Tapi benarkah berita yang mereka sampaikan pada Dato Najib?

Pernah kah Najib menerima maklumat secara direct dari rakyat?? Najib hanya menerima maklumat2 dari penasihat 25% nya yang menghurungnya siang  dan malam !! paling tidak dari ketua Bahagian yang langsung tidak pernah dienali oleh Rakyat tempatan dan yang tidak pernah berdamping dengan rakyat.
Setibanya Pilihan raya merekalah juara rakyat !! turun berkopiah dan berserban untuk menipu rakyat !! 
.

                                   
Dalam majlis bersama rakyat ....berpeLuangkah Rakyat betemu dan meluah rasa hati  sebenar mereka pada Perdana Menteri mereka.

ATAU:

....Untuk menyampai sesuatu maklumat penting untuk Najib??????

Rakyat cuma diwakili oleh wakil2 Rakyat yang merasa merekalah yg layak bersuara untuk  Rakyat bukan saja didalam Dewan rakyat malah  mereka merasa layak menyuara didalam rumah tangga rakyat YG DIBAWAH INI sendiri....begitulah hebatnya winCABEL candidate yang dimaksudkan UMNO/BN>

Segala maklumat yang cuba nak disampaikan secara peribadi dari rakyat pada PM terus dirampas dan ditong sampahkan oleh penasihat, Bodygard dan Langau Gard Najib yang menghurung PM....mungkin juga atas nasihat PM sendiri !!! untuk berbuat demikian !

Benar kata Tun Daim ...Kita adalah musuh kita paling bahaya.” !!!

                                

“Kenapa BN benarkan acara bodoh seperti ini? -Tun Daim

Rakyat rasa diperbodohkan kerana mereka tahu anda fikir mereka boleh dibeli dengan wang, konsert dan makan malam semua ini adalah agenda yang susun oleh penasihat2 25% jauh dari apa yang diperlukan oleh rakyat  terhadap pemerintah !!

Setiap agenda ada muslihat perbadinya !! 

Jadi mereka datang untuk bersantai, makan free dan dihiburkan. Agenda gila ini semua adalah datangnya dari segala bapak-bapak Gard Najib yang kononya rakyat sudah berubah diatas kerja kuat mereka meyakinkan rakyat...Poooorah !!! 

Menjelang pilihan raya, pemerhati mendapati Najib telah menggunakan populariti peribadinya untuk membantu BN mendapatkan semula majoriti dua pertiga di Parlimen — mereka hilang pada 2008, yang mana Daim mengatakan sebagai pendekatan salah!-

Tun Daim

                                   
 .                                               [Biar Gambar berbicara]

Hakikatnya rakyat terpinggir dan tersasar dari perhatian pemimpin mereka sendiri dek kerana terlalu banyak sangat penasihat ! Body Gard ! dan Langau Gard  yg menghurung Najib.. inilah reality yang benar-benar belaku dan terjadi pada rakyat dengan Slogan Rakyat di hahulukan pencapaian diutamakan hanya dianggap  "Madah" yang tidak punya apa-apa erti pada Rakyat.

Pada hakikatnya maksud pencapaian untuk rakyat itu  tidak lebih  untuk mereka  ...iaitu Penasihat ! Body Gard ! dan Langau Gard  pada pemerintah  sahaja!!

" Orang-orang ini adalah amatur. 

Mereka adalah orang gila. 

Mereka fikir mereka pandai!

Lebih baik beri kepada kebajikan".

Tun Daim.


 
Sebenar Suara rakyat masih jauh terpinggir dan tersasar dari pegetahuan Najib..suara rakyat dibawah ini tidak sampai sepenuhnya pada pemerintah kerana suara-suara  dari rakyat sudah di-edit oleh Penasihat Najib ,Bodyguad Najib dan Langau-langau gard Najib yang berkeliaran setiap masa bersamanya untuk mencari ruang dan peluang memburu agenda peribadi masing-masng!

Akhirnya Najib menerima berita palsu dari rakyat yang dibawa dan yang telah di-Edit oleh Penasihat-penasihat  Najib ,BodyGuad Najib dan Langau-langau Gard Najib .!!

PROGRAM PEMBERSIHAN PERLU DILAKSANAKAN SECEPAT MUNGKIN OLEH PM !!!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget